יום שבת, 13 במרץ 2010

משחקי ילדים

משחקים ברשת זהו דבר מאוד שימושי לכל האנשים שאוהבים משחקים,זה מעביר את הזמן כמו מים , זה כיף ומהנה ולא עולה פרוטה,והחלק הכי משתלם במשחקים ברשת הוא לדעתי משחקי ילדים. משחקי ילדים זה אולי הדבר הכי טוב , שימושי , מעולה , כיפי ומהנה שנוצר לכל הילדים שאוהבים משחקים ( כל הילדים ! ! !) וזה פשוט מהנה משום שיש המון סוגים של משחקי ילדים כמו משחקי מכות , משחקי חברה , משחקי לוח , משחקי מירוץ ועוד המון משחקים כאילו שמתאימים לילדים ויעבירו להם את הזמן כמו מים,ויחסוך מכם האחים הגדולים וההורים קצת כאב ראש ופחות הצקות מהילדים הקטנים.
פיתוח משחקי ילדים נוצר המון זמן משום שהמפתחים של המשחקי ילדים רצו להתאים את עצמם לילדים,הכוונה היא לא לעשות סתם משחקים כאילו עם בובספוג או עם בטמן או סופרמן ושתשחקו ותזיזו אותם , זה סתם פשוט ולא מהנה , המפתחים רצו לעשות משחקים שיגרמו לכם לאדרנלין , שיהנו אתכם ושימכרו אתכם וישאירו אתכם מול המסך , לדוגמא במשחקי בטמן יש משחקים שבהם אתה הורג המון מפלצות ואויבים ויש מלא דם וזה מאוד מהנה ואפשר להוציא על זה את העצבים שלך בקלות , כך אני עושה כל פעם שאני עצבני או שמישהו מעצבן אותי אני נכנס למשחקי מכות משחקי בטמן ושם אני מוציא כבר את כל העצבים על המשחקי בטמן , וזאת אחת מהסיבות שהפיתוח של משחקי ילדים ארך המון זמן , אך לשמחתנו התוצאה בסוף הייתה מאוד טובה - ישנם עשרות , מאות ואפילו אלפי משחקי ילדים מאוד מהנים , כל משחק בפני עצמו מהנה וכל ז'אנר מהנה וכל ילד וילד ימצא את סוג המשחקי ילדים שהוא אוהב , סמכו עליי , ככה שבסופו של דבר כולם נהנים אולי אחד מהילדים יהנה ממשחקי מכות , השני יהנה ממשחקי מירוץ והשלישי בכלל יהנה ממשחקי בובספוג משום שהוא מעריץ שרוף של הסדרה המוצלחת בובספוג,פשוט לכל ילד וילד יש את המשחק שהוא אוהב.
משחקי ילדים זהו דבר מאוד מהנה ומאוד כיפי וכל המשחקי ילדים מתאימים את עצמם לכל ילד וילד , אז למי אתם מחכים תתחילו לשחק משחקי ילדים ולא תצטערו על כך משום שזה מהנה זה כיפי זה מעביר את הזמן כמו גרגירי חול ולא עולה אף שקל אם שכחתי לציין , כל המבחר הענק והעצום של המשחקי ילדים הוא בחינם מוחלט , ואין לשלם תשלום נוסף כדי לשחק , אז תתחילו לשחק מייד ותתמכרו מאוד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה