יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

סרטונים מצחיקים

כל נער וכל נערה אוהבים לצפות בסרטונים מצחיקים מכיוון שהם מעבירים להם את הזמן בחיי היום יום, מלבד משחקים לילדים המון נערים מחפשים בגוגל סרטונים מצחיקים אך אתר אחד בשם כיף פה משחקים מרכז שלל סרטונים מצחיקים שכוללים המון מערכונים, פספוסים, סטאנדאפיסטים ועוד המון נושאים מדליקים. רוב הנערים והנערות אוהבים לצפות בסרטונים מצחיקים של שחר חסון ומחפשים המון ברשת אך לא מוצאים, באתר כיף פה משחקים מרוכזים המון סרטונים מצחיקים מכל הסוגים על מנת להפיג את השעמום של כל הנערים החמודים. איך אנו יודעים אם אם אתר סרטונים מצחיקים הוא אתר טוב? באתר סרטונים מצחיקים איכותי נמצאים המון סרטונים מכל הסוגים – סרטונים מצחיקים של פספוסים או סרטונים מצחיקים מסוגים אחרים, אתר סרטונים מצחיקים איכותי הוא אתר שמחלק את הסרטונים לקטגוריות שונות כדי להקל על הנערים המשועממים.
פעם אחת ראיתי תחרות של סרטונים מצחיקים ברשת בה המטרה הייתה שכל נער יצלם עם כמה מחבריו סרטון מצחיק ויעלה לאתר סרטונים מצחיקים, ראיתי שכמה נערים עשו הפקה גדולה ופרסמו את הסרט שלהם באתר הסרטונים מצחיקים, הם פרסמו את הסרטון שלהם בכל רחבי הרשת כמו ששאר המתחרים פרסמו את הסרטונים מצחיקים שלהם ולאחר שממש כבשו את כל הרשת עם ההפקה האדירה שלהם זכו למירב ההצבעות מכולם ולבסוף זכו במקרן גדול שנתן להם איכות צפייה אדירה איתה יכלו לצלם עוד הרבה, בנוסף סבא שלי בעבר נהג לצלם סרטונים מצחיקים במצלמת הוידאו האישית שלו ולעשות מן בוק סרטונים מצחיקים אדיר ומדליק משלו, אימי אוהבת סרטונים מצחיקים וגם אבא שלי, שניהם לוקחים אותי מדיי שנה לבית מלון שונה ובו מצלמים סרטונים מצחיקים שלי שאני מחליק באמבטיה או שאני שותה בירה ונהיה מסטול.
סרטונים מצחיקים ניתן למצוא בגוגל אך בכיף פה משחקים מרוכזים המון סרטונים מצחיקים ביותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה